الخميس، 22 مايو 2014

من واقع الحياة درس نتعلمه؟؟؟؟؟؟

















امبارح كنت علي قهوة الفيشاوي 






عيل عنده 6 سنين عايز يبيع حاجة 





انا مش محتاجها  قلتله 





مش عايز 






وقلتله خد جنيه






بكل كبرياء قاللي :لأ انا بأبيع بس





 ومش محتاج فلوس..






 أنا اصلا معايا جنيييييه ونص 





المهم شاف التاب ف ايدي





قاللي هات العب ... 







ابتسمت و قلتله : انا باعمل عليه حاجة 






قلب جيوبه و طلع الجنية و نص




 و قاللي دول اللي معايا 





خدهم واديني العب جيم








قعدته جنبي نص ساعه ...






 لعب -ساب واي -لحد ما شبع ..






 كان سعيد ...





لما خلص رجعتله الجنية ونص ..





كان مبسوط جدا .. ومشي سعيد و يغني و يتنطط زي





 الواد بتاع ساب واي











الشاهد : استمتع بكل حاجة بتعملها ف حياتك....





 لان غيرك ممكن يدفع كل اللي معاه علشان يعيش لحظة منها .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق